Secret life of Elves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Secret life of Elves

Find yourself in a forest far from the human world where Elves live togetter in harmony. Live in the coldness and snow or under the ground in pure evil.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 | αʟυƨıα ʟσνεƨтяσпɢ |

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alusia

Alusia


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 17-12-11

Elf's character sheet
Age: 17
Rang: -
Partner: So push me up against the wall and kiss me like you mean it

| αʟυƨıα ʟσνεƨтяσпɢ | Empty
BerichtOnderwerp: | αʟυƨıα ʟσνεƨтяσпɢ |   | αʟυƨıα ʟσνεƨтяσпɢ | Emptyzo dec 18, 2011 12:40 am







X General X
Naam: Alusia Lovestrong
Leeftijd: 17 Jaar
Geslacht: Vrouw
Geaardheid: Hetero
Season born: Lente


X Appearance X

Haarkleur: Rozerood
Haarlengte: Lang, tot op haar heupen
Oogkleur: Bloedrood
Huidskleur: Wittig, porselein
Lichaamsbouw: Tenger, lang, dun
Lengte: 1,73
Gewicht: 52 kg
Extra: Ze heeft vreemde witte hoorns op haar hoofd

X Character X

Alusia zal ze nooit meer leren vertrouwen, mensen en elven. Vertrouwen is een woord geworden voor haar zonder enige betekenis. It’s just an mere illusion for not wanting to be alone; Daarom zal ze er ook nooit meer in geloven. Want ze staat volkomen alleen in de wereld, en is er niemand die ze ook ooit maar kan vertrouwen. The ones inhuman are those who call me that way. Ze is niet vies iemand te doden, als dat moet. Want het is niet iets wat ze haat, vooral niet na wat ze hebben gedaan. Once you’ve done it one time, it will even feel better the second time.
Ze haat niemand, maar zal ook niet van iemand houden. Ze is afstandelijk tegenover iedereen, haat het als ze onderbroken wordt in haar doen en laten. Ze verdringt al haar andere emoties en houd alleen dat nog over, waardoor het lijkt alsof ze alles op de wereld haat. Wat ook steeds meer zo begint te worden, omdat haar vertrouwen te vaak is beschaamd. Being alone is better than being betrayed

Terug naar boven Ga naar beneden
 
| αʟυƨıα ʟσνεƨтяσпɢ |
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Secret life of Elves :: Algemeen :: Voorstellen :: Als je karakter-
Ga naar: