Secret life of Elves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Secret life of Elves

Find yourself in a forest far from the human world where Elves live togetter in harmony. Live in the coldness and snow or under the ground in pure evil.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I miss you Stef.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Linde

Linde


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-12-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : -

Elf's character sheet
Age: 15
Rang: leerling
Partner: heb ik niet

I miss you Stef. Empty
BerichtOnderwerp: I miss you Stef.   I miss you Stef. Emptyzo dec 11, 2011 12:01 am

Linde liep door de poort, knikte naar de wachters en keek wer naar de grond. Linde's beste vriendin steffi was een jar geleden overleden. ze was van een rots gevallen en had al haar botten gebroken, vlak daarna was ze overleden aan de pijn in haar lichaam. De tranen rolde over Linde's wangen. Ze ging op een bangje zitten met haar handen voor haar ogen. Zonder schamte huilde ze, en meisje van 15 mog best nog in het openbaar huilen over een gestorvene. Zo zat Linde daar een tijdje hulpeloos alleen. Opeens voelde Linde een hand op haar schouder en hoorde een meisjes stem vragen: ''Gaat het?'' het was duidelijknog een wat jonger meisje.
(Bellona natuurlijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : in jou dromen

Elf's character sheet
Age: 16 jaar
Rang: Wizard Apprentices
Partner: love is something she has no sense of

I miss you Stef. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I miss you Stef.   I miss you Stef. Emptyzo dec 11, 2011 12:17 am

Met zachte stapjes liep Bellona door de stad, ze had net Zora ontmoet die erg aardig was geweest voor haar. En nu was ze gewoon aan het rondzwerven en keek nieuwsgierig naar wapens, bogen en staven en andere dingen . Een Dolk had haar aandacht getrokken, zijn hand vat was gemaakt uit eik en prachtig versierd. Maar sne lwerd haar aandacht getrokken door de vrouw die de dolk kocht, het was een vrouw van ongeveer 18 jaar die prachtig gekleed was. Bellona liep snel verder en zag hoe paar kinderen achter elkaar aanrende en een spel deden, ook zag ze een jonge man die een paard had vast en door de stad liep, de man zag er uit als reiziger en hij liet iets vallen voor Bellona's voeten en en netjes pakte ze het op en gaf terug de elf bedankte zich en ging weer verder met zijn paard. Dit keer was de aandacht van Bellona getrokken door een meisje die zat te huilen op een bankje,voorzichtig liep ze er naar toe legde haar hand op de schouder en vroeg voorzichtig: ''Gaat het?'' aan de meisje die zat te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-12-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : -

Elf's character sheet
Age: 15
Rang: leerling
Partner: heb ik niet

I miss you Stef. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I miss you Stef.   I miss you Stef. Emptyzo dec 11, 2011 3:46 am

''Gaat het?'' Linde keek op, Er stond een meisje van ongeveer 12-13 jaar oud die haar vragend aankeek. Linde schoof wat op en klopte op de vrijgemaakte plaats als teken dat ze kon gaan zitten. ''ik moet denken aan mijn vriendin'' vertelde Linde, ''vorig jaar is ze gevallen en heeft al haar botten geboken later is ze overleden aan de pijn''. Bedroeft keek Linde het meisje een tijdje aan toen stak ze haar hand uit en zei: ''ik ben Linde, en wie ben jij?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : in jou dromen

Elf's character sheet
Age: 16 jaar
Rang: Wizard Apprentices
Partner: love is something she has no sense of

I miss you Stef. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I miss you Stef.   I miss you Stef. Emptyzo dec 11, 2011 3:52 am

De meisje keek haar aan en maakte plaats vrij naast haar op de bankje, Bellona ging rustig zitten en luisterde naar wat het meisje wou vertellen ''ik moet denken aan mijn vriendin'' vertelde Linde, ''vorig jaar is ze gevallen en heeft al haar botten geboken later is ze overleden aan de pijn'' Bellona keek naar de droevige ogen van de meisje en toen stak de elf haar hand uit en stelde zich voor ''ik ben Linde, en wie ben jij?'' Bellona raakte de hand aan en schudde die van het meisje 'Mijn naam is Bellona en wat erg voor je vriendin maar me ouders zijn ook niet zo lang geleden gestorven dus ik weet hoe je je voelt.' zei ze zacht en voelde hoe de tranen begonnen te prikken in haar ogen, snel veegde de elfje die weg en keek naar Linde. Toen dacht ze aan haar ouders die dood waren gevonden en hoe erg ze had gereageerd en wat er ook in de bos gebeurde met de bomen en haar King Balinor die haar troosten 'Van welke ras elf ben jij?' Vroeg Bellona voorzichtig om haar af te leiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 10-12-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : -

Elf's character sheet
Age: 15
Rang: leerling
Partner: heb ik niet

I miss you Stef. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I miss you Stef.   I miss you Stef. Emptyzo dec 11, 2011 4:47 am

'Mijn naam is Bellona en wat erg voor je vriendin maar me ouders zijn ook niet zo lang geleden gestorven dus ik weet hoe je je voelt.' zei Bellona. Er kwamen tranen in de ogen van Bellona snel veegde het elfje die weg en keek naar Linde. ''wat erg voor je'' zie Linde. 'Van welke ras elf ben jij?' Vroeg Bellona voorzichtig om Linde af te leiden. Even glimlachte Linde, ''ik ben van de High-Elves'' andwoorden ze, ''en jij, je bent niet van de High-Elves.''

Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : in jou dromen

Elf's character sheet
Age: 16 jaar
Rang: Wizard Apprentices
Partner: love is something she has no sense of

I miss you Stef. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I miss you Stef.   I miss you Stef. Emptyzo dec 11, 2011 6:12 am

''ik ben van de High-Elves'' andwoorden ze, ''en jij, je bent niet van de High-Elves.'' Alweer high- Elves, is de helft van de stad ofzo High elf 'Eeh ja ik ben een Forest- Elves.' zei ze kort en keek naar de eekhoorn die ze net zag. Bellona pakte wat nootjes uit haar tasje en liet ze zien aan het eekhoorn die er meteen op af vloog en in haar schoot ging zitten knagen, de forest elf aaide de eekhoorn voorzichtig en keek naar elven die langs liepen die hun aan keken. Toen zag ze een elf aan komen rennen en naast hun kwam staan 'Je hebt haar te pakken gekregen, hoe heb jij dat gedaan?' vroeg de elf heigent en Bellona glimlachte vriendelijk 'Ze heeft honger en dan kunnen Eekhoorns weg lopen.' zei ze terwijl hij de eekhoorn aan pakte. de jonge elf bedankte zich nog eens en ging toen weg. 'Zo en heb jij nog wat te vertellen?' vroeg ze vriendelijk.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Balinor
Dovahkiin
Balinor


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 29-11-11

Elf's character sheet
Age: 18
Rang: Leader of Forest elves
Partner: -

I miss you Stef. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I miss you Stef.   I miss you Stef. Emptyzo dec 11, 2011 6:16 am

Linde zo is het wel genoeg, je hebt 3x hier onder de minimale aantal regels gepost.
Ik raad je aan om hierbij nu wel minimaal vijf regels gaat posten en dan bedoel ik volledige regels.

Mvg

Balinor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I miss you Stef. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I miss you Stef.   I miss you Stef. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I miss you Stef.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Secret life of Elves :: Overigegebieden :: Magma Caverns :: The Flaming Gate-
Ga naar: