Secret life of Elves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Secret life of Elves

Find yourself in a forest far from the human world where Elves live togetter in harmony. Live in the coldness and snow or under the ground in pure evil.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zora Selena Surrez

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zora
Princess
Zora


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : endehoven

Elf's character sheet
Age: gosh! 18 already!
Rang: the young princess
Partner: my love is like a red, red rose, that's newly sprung in june...

Zora Selena Surrez Empty
BerichtOnderwerp: Zora Selena Surrez   Zora Selena Surrez Emptydo dec 08, 2011 6:13 am

Naam: Zora Selena Surrez (zeg maar gewoon Zora)
leeftijd: 17
ouders: Ella Oakenshield en Danio Surrez
rang: princess
haarkleur: vuurrood, je krijgt het gevoel van warmte als je naar haar haar kijkt
ogen: felgroen
karakter: Zora is rustig en terughoudend maar kan nog wat kinderlijkheid vertonen. Ze is dol op vuur, dit verklaart waarschijnlijk haar rode haar, omdat het licht en warmte brengt. Ze is dol op haar oom die van haar meer houd dan van het leven.
geschiedenis: Zora's ouders hebben een grote explosie overleeft, zora is daarom een beetje schuw als het om grotten gaat.
n.b.: zora was in mijn fantasie eigenlijk een hobbitmeisje met dwerg en elfen voorouders, ik heb haar bedacht toen ik lord of the rings en de hobbit las, ze was oorspronkelijk het nichtje van thorin eikenschild. Ze had vuurmagie in zich. later heb ik er nog vier bijbedacht (is eigenlijk copygight maar als ik er niks mee doe en allees maar fantaseer dan is het geen proleem toch? Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zora Selena Surrez
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Secret life of Elves :: Algemeen :: Voorstellen :: Als je karakter-
Ga naar: